Hoe plaats ik een locatieaanvraag op Meeting Support?
Wat te doen indien de activatie mail niet is ontvangen/ link werkt niet?
Zijn er kosten verbonden aan een locatieaanvraag?
Is het plaatsen van een locatieaanvraag anoniem?
Is er een mogelijkheid in één opdracht meerdere soorten meetings aan te geven?
Kan ik de veilingtermijn verlengen?
Kan ik mijn locatieaanvraag activeren of annuleren?
Waarom is mijn locatieaanvraag afgekeurd en is deze verwijderd van Meeting Support?
Ben ik verplicht om de aanbieding met de laagste prijs te kiezen?
Hoe kom ik in contact met de locaties die een bod doen?
Hoe te handelen bij een geschil met de locatie?
Hoe kan ik me als locatie inschrijven bij Meeting Support?
Wat zijn de lidmaatschapskosten?
Hoe kom ik in contact met de aanvrager?
Ben ik verplicht de opdracht aan te nemen waarop ik een offerte heb uitgebracht?
Hoe kan ik Meeting Support bereiken?
Je klikt op de button 'plaats locatieaanvraag', je vult jouw locatieaanvraag in en vervolgens registreer je je. (Heb je je al geregistreerd, log dan in met jouw gegevens). Zodra je de locatieaanvraag correct hebt ingevuld en verstuurd, ontvang je een e-mail. Om de aanmelding te voltooien en registratie te activeren klik je op de link. Vanaf dit moment kunnen de locaties, die voldoen aan de juiste criteria, een bod uitbrengen op jouw zoekopdracht.
Indien je geen e-mail ter bevestiging hebt ontvangen, neem dan contact op met Meeting Support via tel. nummer 055 - 578 65 11 of stuur een e-mail via info@meetingsupport.nl Indien deze link niet werkt, kun je deze ook in de adresbalk van jouw browser kopiëren.
Nee, deze service is kosteloos.
Meeting Support behandelt jouw persoonlijke- en bedrijfsgegevens discreet. Indien je wilt ingaan op een offerte dan kies je de locatie die het best past bij jouw meeting (klik op boek meeting). Vanaf het moment dat je de button 'boek meeting' kiest, zullen we jouw gegevens doorgeven aan de locatie van jouw keuze. Voor meer informatie verwijzen we je naar de algemene voorwaarden.
Nee, dat is niet mogelijk. Wel kun je vanzelfsprekend meerdere locatieaanvragen plaatsen.
Nadat de locatieaanvraag is verzonden, krijg je automatisch een e-mail ter bevestiging gestuurd naar jouw e-mailadres. In deze e-mail staan een aantal links waarmee je de locatieaanvraag kunt activeren of verwijderen. Na plaatsing kun je de locatieaanvraag evt. nog annuleren, dit is mogelijk bij 'mijn meetings'. Het is niet mogelijk een locatieaanvraag te wijzigen.
Meeting Support behoudt het recht om locatieaanvragen af te keuren, de mogelijke redenen worden hier vermeld:
Nee, je kunt een persoonlijke keuze maken en wellicht kies je niet de locatie met de laagste prijs, maar een andere locatie vanwege de prijs/kwaliteitverhouding, classificatie of ligging.
Wanneer je een keuze heeft gemaakt, klik je op de button 'boek meeting', de locatie zal vervolgens contact met je opnemen. Wil je toch meer informatie, raadpleeg de detailpagina van de desbetreffende locatie. Je kunt ook een uitgebreide offerte opvragen via Meeting Support.
Bij een geschil richt je je rechtstreeks tot de locatie. Meeting Support bemiddelt niet in een geschil, maar treedt slechts op als platform. Desalniettemin zijn we graag op de hoogte van jouw klacht, zodat wij in de toekomst aandacht aan kunnen besteden. Voor meer info, zie de algemene voorwaarden.
Heb je een idee, suggestie, vraag of klacht, laat het ons weten! Stuur jouw idee, suggestie, vraag of klacht naar info@meetingsupport.nl
Klik hier om jouw locatie aan te melden middels het inschrijfformulier.
Bij Meeting Support betaal je geen lidmaatschapskosten! Voor meer info, neem contact met ons op en we sturen de locatievoorwaarden en extra mogelijkheden.
Op het moment dat de aanvrager jouw offerte kiest, ontvang je een mail met de contactgegevens. Je kunt dan rechtstreeks contact opnemen, binnen 24 uur.
Het uitgebrachte bod is een garantiebod. Dit houdt in dat je garandeert dat je de omschreven opdracht voor het geboden bedrag kunt uitvoeren en 10 werkdagen in optie houdt. Indien de opdrachtomschrijving in werkelijkheid afwijkt kan dit een reden zijn voor de locatie om zijn prijs te herzien.
Je kunt Meeting Support bereiken via het contactformulier onder het kopje 'Contact'. Je kunt Meeting Support ook telefonisch bereiken op 055 - 578 65 11 (bereikbaar van ma t/m vrij van 08:30 tot 17:30 uur)